I väntan på tomten

Nä nu blommar löken! Det går icke att lägga upp videos, och min design suger. Och jag kan inte ändra designen förrän jag fått bilderna från johannes, och det går trögt må jag säga. Snacka om barn på julafton, mördare i galgen och allt sånt. Den som väntar är det synd om, är det inte så ordspråket går?

Så medan vi väntar kan vi väl lyssna på en låt tillsammans? NEJ JUST DET, det gick ju inte, för bloggen/youtube är sönder. Men om jag hummar lite på en låt så kanske ni kan gissa vilken det är, och sen humma med. Ja så gör vi.

Hummelihumm-hum-hum-hummmelooo-humm!

Klämmigt värre. Återkommer imorgon med uppdatering och en början på designändring. Jag har faktiskt annat för mig än att sitta här, så det kanske kommer nån annan dag (det kommer imorgon, vem försöker jag lura).


och jesus sade; ta hand om varandra, så går jag bort och badar lite så länge.

Kommentarer
Postat av: Johannes

I like the way your'e writing! Womaizer?

Datum: 2009-08-30 Kl: 23:32:56

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0