Mot seger

Hej. Idag är det en jag-stör-mig-på-folk-dag. Jag har en lista i mina favoriter med cirka 25 bloggar som jag försöker läsa dagligen. Men det är knappt ingen som uppdaterar, och frågan är då; varför har man då en blogg? De som försöker läsa den blir bara irriterade varje gång de knappar in sig där. Och för att jag nu inte ska bli irriterad på mig själv så uppdaterar jag.

Idag ska vi till Kalmar för att se på Kalmar mot Elfsborg. Jag är optimist, just nu, så jag tror på seger. Sen ska vi till lägenheten och hämta upp studentfotokatalogen. Jag ska tydligen se ännu roligare ut än förra gången. Hmm. Jag är ett någorlunda levande bevis på att bara för att man är snygg IRL, så behöver man inte bli bra på bild.

Här har du, Lilla Andreas :)


Kommentarer
Postat av: S

Nee du ser faktiskt okej ut den här gången, jag ser däremo sur ut:(

Datum: 2009-08-02 Kl: 13:40:30
Postat av: denke

wtf?!?!?! okej, jag ser ut som en.. prins... en.. schnygging helt enkelt. dig såg jag faktiskt inte. du satt brevdid någon som tog blicken ifrån dig. vem var det nu, jo jussde, det var SANNE <3 älskade sanne, jaa gud.

Datum: 2009-08-02 Kl: 23:03:02
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Lilla Andreas

Woho! En stor bild :) Tack Dennis :)

Datum: 2009-08-03 Kl: 23:26:18
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

nu är du skyldig mig en uppdatering på din blogg. ingen bild på mig behövs dock (A)

Datum: 2009-08-04 Kl: 05:37:32
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0