Apoteksombud

Jaha. Vi är tydligen distriksläkare/apoteksombud. Nu ska vi till Hult med diverse mediciner. Jag förbereder mig med gasmask och munskydd. Sjukdom är inte min stil. Jag vore inte jag om jag vore sjuk. Jag blir så nergången och ful. Minns ni min uppkörning förresten? Spydde innan jag cyklade dit. Men det gick ju bra, och jag blev frisk.

Igår var det Ullared hos Johannes. Vi fixade spaghetti och majsschnitzlar till middag, och dukade sedan upp med te, knäck, ostpopcorn och smörpopcorn till klockan 20.00. Innan det såg vi såklart på biggest looser. Det är så hiskeligt spännande nu. Black team, for the win!

Nehe, sjuklingarna väntar.

Hasta luego, gatos!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0