Förvirrelsen är stor

Det är konstigt hur förvirrad man kan bli. Jag har inte längre någon koll på vad det är för datum eller dag. Idag är det tex femtedag jul, eller, om man hellre vill det, dagen för dagen före nyår. Man utgår ifrån julafton och nyårsafton, och då blir alla andra dagar oviktiga.

Nu har jag förresten fått svar ifrån turistchefens assistents assistent. Det är mycket ledigheter nu under julen, så det är svårt att få tag på de man verkligen vill prata med.


Ikväll blir det te och mys. Imorgon ska jag gå upp tidigt! Eller åtminstone försöka. Det brukar inte gå så bra.


Kommentarer
Postat av: Anette

Det brukar inte gå så bra för mig heller att komma upp tidigt tyvärr men det kan ju bero på att jag sitter uppe halva nätterna :)

Datum: 2009-12-29 Kl: 21:40:38
Postat av: denke

ja det är konstigt. jag har ställt om dygnet helt. och även om jag vill sova tidigt så går det inte! och så är det ju så mycket som måste göras på kvällarna och nätterna ;)

Datum: 2009-12-29 Kl: 22:54:37
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0