God Jul!

På tal om att Bingo-lotto är för gamlingar. Nej. Fel. Inte rätt. Alla åldrar kan vinna pengar och fnissa åt Lotta Engbergs knussligheter. Och nångång ska jag samla ihop ett gäng och ha Bingo-lotto-kalas. Varför inte varje söndag förresten? Hm, får fundera lite på själva upplägget.

Förresten så älskar jag jul. Fick så mycket fint i år att jag skäms för det jag gav bort. Men det är ju inte det det handlar om. Det handlar ju om släkten, och maten, och stämningen, och allt det där.

Saknade dock lite människor i år, såsom morfar och moster, och farmor och Dagmar.
Tillskott från förra året var A-K, Christian och lille Manne. Hans första jul, om man inte räknar med förra julen, då han låg i en kartong på sjukhuset. 

SÅ, LITE SENT DOCK; GOD JUL FRÅN MIG OCH MANNE!


Kommentarer
Postat av: Anette



Datum: 2009-12-26 Kl: 13:06:36
Postat av: anette

Kära nån, det stod inte mycket i min första kommentar :) Jag skulle ju skriva att det var en jättebra bild på dig och Manne ju...nåja, det går ju att rätta till, ses i morgon /Anette

Datum: 2009-12-26 Kl: 22:26:10
Postat av: denke

jahaja. jag och annica satt och funderade lite på om det var någon slags gåta ellet kryptisk lek iochmed den tomma kommentaren. ;) tack så mycket! alla blir söta i närheten av manne. eller nej.. alltså, han smittar av sig!

Datum: 2009-12-27 Kl: 21:45:07
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0