Pulka

Igår var jag ute och sprang. Klockan 07.00. Övriga kommentarer är överflödiga.

Och idag har jag och Johannes varit och åkt pulka i Svartbäcksmåla. (Se bild)



Det var så roligt! Hade inte åkt sedan 8:an tror jag. Backen var dock mycket brantare än jag mindes den, vilket gjorde att min ångest steg till maxnivå. Men efter första åket, där jag ramlade av efter halva backen, så försvann ångesten allt eftersom.


Snart är det jul, och då kommer tomten. Vi kan väl höras när tomten har varit här? Ja, så säger vi. Hejs.

Kommentarer
Postat av: Tomten!

Jag har jätteont i rumpan och fryser fortfarande. Hoppas du får en underbar jul och ett trevligt nyår!

Kram från Johannes... Eller nej, förlåt. Tomten!

Datum: 2009-12-23 Kl: 17:50:06
Postat av: Anonym

jag har oxå ont. :( god jul och gott nytt år! :D hälse renarna!

Datum: 2009-12-23 Kl: 23:49:37

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0