Solstrålar

Godmorgon solstrålar!
Ja, klockan kanske är lite för mycket för att säga så, men vad gör man. Igår kväll/natt tittade vi på hockey, Sverige vs Ryssland, som var slut runt 02.30. Därför kommer alltså godmorgonhälsningen lite sent. Nästa match är imorgon, nyårsafton, klockan 20.00. Men då blir det antagligen Män som hatar kvinnor istället. Måste dock försöka få tag på något snaskigt att snaska på också. Ingen film gör sig bra utan snask.
Nyårsfirande på hemmaplan är inne i år (eller nästa år?), så jag satsar på det. Förresten så är det mycket roligare. Speciellt när folk man planerar med ändrar sina planer utan att säga till. Not okey! Dissar du mig/oss så dissar jag/vi dig/er!

Yeye. I eftermiddag blir det nyårskalas med släkten! Trevligt trevligt. Får försöka komma ihåg att ta med kameran.


Inom kort kommer det också en årslista. Måste bara hitta en bra som får med de viktigaste frågorna.

37 dagar kvar till soooolen.


Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Syftar du på mig så var det inget spikat inför nyår. Så jag har i alla fall inte ändrat något som varit bestämt i mina ögon i alla fall. Over and out for this year

Datum: 2009-12-30 Kl: 23:40:06

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0