Måndag morgon

Idag har jag varit väldigt produktiv. Dagen började med körlektion. IKEA-rondellerna ställde till med lite problem även idag, men vi bestämde oss för att nästa gång blir det landsväg. Vi orkade helt enkelt inte traggla mer. Efter det hade jag svenskaprov, vilket gick sådär. Språkhistoria är verkligen inte min grej, men G ska jag nog lyckas få. Sen åt vi, och sen hade jag och Shno ledarskapslektion. Det kom bara tolv stycken till lektionen, men det var ganska skönt. Vi hade pictionary, och det gick ganska bra. Ska snacka med Hanna om det imorgon. Om hon klagar så får hon med oss att göra.

Efter skolan skrev jag planeringen till ledarskapslektionen som vi hade glömt. Det gick ganska fort, så sen träffade jag Johannes vid Kupan för att kolla på en väckarklocka. Ni vet en såndär stor som Kalle Anka har, men det fanns ingen. Jag började därför leta efter glasgrejer till mamma, men det fanns inte så mycket. Det fanns någon från Nybro glasbruk och från något annat glasbruk, men jag köpte inget. Skulle jag gjort det mamma?

Sen gick vi hem och drack kaffe och åt morotskaka. Nu har Johannes gått till sin sånglektion och jag sitter här. Stora Andreas har inte kommit hem än, och nu börjar Vänner på kanal5!
HEJDÅ!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0