En liten lista

1. Jag har jobbat inatt.
2. Det var inte roligt inatt.
3. Inatt när jag jobbade så satt jag och funderade i min ensamhet; Kan man ha tråkigare än vad jag har?
4. Jag jobbade inatt, och då funderade jag på att ge upp, kasta in tidningen liksom, men tänkte då på Grekland. Jag är så glad att jag ska dit. Något att se fram emot. Jobbet är faktiskt väldigt träget.
5. Gula katter är läskiga (jag jobbade inatt.)
5,5 (Ni har nog fattat att jag jobbade inatt, huh?) (Tyck synd om mig då!)
6. Första gången jag hade med mig min nya kamera och tänker ta kort på soluppgången så är det molnigt för första gången på.. väldigt länge.
7. Hur länge orkar jag hålla på med den här listan. Borde jag icke sova?
8. Shno har tagit bort sin facebook, och den här gången är det "för alltid". Hur många tror att hon klarar veckan ut?
9. Jag vill ändra bloggdesign igen, men jag orkar inte.
10. Johannes glömde sin handduk här.
11. Nu ska jag sova.
12. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Resekompisen

Du har jobbat inatt. Varför ser du gula katter? Din kische är grå/grön. Vi ska ut och resa. Känner att det är det som håller en vid liv. Eller ah, nästan i alla fall:) Jag lämnade min handduk hos dig. Tänkte att jag skulle få dit lite saker så jag slipper ta med mig allt varje gång(A). Förresten så giller jag din liste, så jag tyckte gott att den kunde ha varit längre. PUSS!

Datum: 2009-07-27 Kl: 12:48:21
Postat av: denke

det finns massor med gule katter i mörbylånga, och dom fräser åt mig :( ja, snart åker vi till grekland! :D fler listor kommer! blogge själv!

Datum: 2009-07-27 Kl: 17:52:18
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: S

HAHAHAH Jag loveee, det är för alltid. You will not see me in a while h'ngandes på facebook

Datum: 2009-07-27 Kl: 18:29:38
Postat av: johannes

Säker på att det inte var en tiger?

Datum: 2009-07-27 Kl: 20:36:18
Postat av: denke

men varför inte shnooooo? :(

hmm, kan kanske ha varit en tiger nu när du säger det. see you in greece, homie.

Datum: 2009-07-27 Kl: 21:03:13
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Hjalmar

xD

Datum: 2009-08-02 Kl: 00:09:32

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0