Fis.

Jag. Suger. På. Att. Dela. Ut. Tidningar.
Verkligen.
Suger.

Det gick om möjligt ännu sämre idag. Tidningarna kom typ en timme tidigare än igår, men jag var klar vid ungefär samma tid ändå. Plus att jag missade två tidningar igår, och idag typ.. hmm, få se nu.. sex plus fyra plus tre blir.. 13. Och så la jag bort en DI, så där fick jag ju minus en. Hmm. Ja. 12 då. Eller 14. Beror på.

Nu ska jag skriva upp på en lapp hur dålig jag är, och sen somna och drömma om Bernt som halshugger bort en tå för varje tidning jag missar, medan tanterna på trollstigen väntar på sina tidningar som aldrig kommer.

Jag går in på synonymer.se och söker efter synonymer till ordet ångest.
Syndanöd.
Förkrosselse.
Ruelse.
Samvetsnöd.

Mhmm.
Jag ligger i sängen och lider av förkrosselse. Hm, I like it.
Förkrosselse.

Jaja.

Puss och gos och en doft av nyponros. (Hah, ett litet oförberett rim.)

Kommentarer
Postat av: Johannes lille

Men Dennis:( Det där var verkligen inga glada miner. Det är ju klart att du inte kan vara bäst på något du har gjort i två dagar. Kämpa på istället och satsa på kommande natten! Jag tycker inte om att se dig deppig, inte det minsta! Om du skulle behöva prata så har du mitt nummer. Puss på dig!

Datum: 2009-07-07 Kl: 12:39:28
Postat av: denke

äsch då. (:

Datum: 2009-07-07 Kl: 12:44:51
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Hjalmar

Håller med Kungen, Keep it up! du har mitt nummer me :P

Datum: 2009-07-07 Kl: 22:38:33

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0