Gårdagen/gårkvällen

Det åskar och blixtrar nu. Och regnet det bara öser ner. Jag har en flod utanför fönstret. Men gräset ser så nöjt ut, så jag skiter i att jag kanske får en blixt i huvudet. Bara gräset är nöjt så.



Igår firade vi Elins födelsedag med att gå ut. Eller först var vi några stycken hemma hos henne. Sen tog vi bussen in till stan där vi precis hann in på bistro innan halv elva så vi slapp inträdet. Där mötte vi upp Kicki, Sofie och några andra. Där träffade vi även Hjalmar. Hjalmar. Hör vilket tjusigt namn. Denna Hjalmar joinade sedan oss hela kvällen.

Vi var på bistro en stund, innan vi drog till vallen, men precis innan vi gick in så ändrade vi oss och gick till KM istället. Besöket där var dock kortvarigt, men jag hann med att träffa min kära gamla Josefine där. Mys.
Efter KM blev det bistro igen, för att sedan dra vidare till corner för nattmat. Åhh, kära skräpmat!

Efter maten så blev alla trötta, så vi ringde efter skjuts, och i väntan på skjutsen gick vi hem till Hjalmar och kollade in hans place. Jag tror att vi kommer utnyttja hans lilla hus flertalet gånger framöver.
Vid halv fyra kom vår skjuts, så lite innan fyra kom jag hem till mitt ljuva hem.

The end.



Update!
Blixtrade nyss, och sedan kom det värsta knallen precis efteråt! Ovädret är precis rätt över mig.
Prisa Gud, Jehovas och Jultomten. Jag har varit snäll. Jag vill inte dö av en dum blixt.

Kommentarer
Postat av: Isgärde

Kvällen var toppen! Riktigt kul faktiskt.Hjalmar var en trevlig filur. Nästan lika bra som jag själv. Btv så vill jag inte heller dö. Inte av en blixt i alla fall. Puss!

Datum: 2009-07-04 Kl: 17:18:15
Postat av: Jossan

Det var supermysigt att träffas! by the way blev killen precis brevid mig helt avundsjuk när du kramade om mig eftersom han trodde att vi kände varandra bättre än vänner xD Liten spädde på detta så han är nog lite irrierad på att du finns :P



men träffas någon dag och umgås? Jag ska ut på ondags om du vill joina!

Datum: 2009-07-04 Kl: 17:48:48
Postat av: denke

jag börjar tyvärr (!!) jobba på söndag natt. jag kör tidningar 6 nätter i veckan... men den sjunde borde ju gå nångång. detta är dock bara i fyra veckor så :)

Datum: 2009-07-04 Kl: 19:00:45
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Hjalmar

Haha, Hjalmar, Hjalmar, Hjalmar Joo! tack det var en underbar kväll. ni är alltid välkommna hem ^^ Johannes och sofie & alla andra va här idag. sen Spelade vi Lasergame, Bowlade, och badade nakna på långviken, det var något du missade!, puss hoppas vi höres/ses snart puss! ^^

Datum: 2009-07-05 Kl: 02:31:58
Postat av: Hjalmar

åhh!, Hjalmar. Hör vilket tjusigt namn. fan va gullit juu! tack ^^

Datum: 2009-07-05 Kl: 04:07:42
Postat av: denke

fy bubblan vad dumma ni är :( leka utan mig. hmpf!

Datum: 2009-07-05 Kl: 11:01:00
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Hjalmar

åHH, neee du får vara me nästa gång! Hmm, det kanske blir film kväll !

Datum: 2009-07-05 Kl: 13:00:24
Postat av: 18-Åringen

Tack för en toppenkväll allihop, det var super !!

Datum: 2009-07-06 Kl: 22:15:35

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0