Glädje

Yuuu-huuu, jag är hemma!

Idag är det tisdag, yes, vilket innebär att det är Ölandsbladetdag idag, är det inte, jo det är det. Hittills har jag alltid fått 6 st Ölandsblad över, och man ska få 3 st över. Idag tänkte jag att när jag ser minsta tillstymmelse till gul lapp (Ölandsbladsmärket) så ska jag lägga i en ÖB. Och när jag var i mål så hade jag 2 st över! WOHO! Trägen vinner, är det inte så, jo det är så.

Sen att jag fick 2 st barometern över (ska ha 1 st över) det får man bortse från en sån här dag.
Östran gick som vanligt felfritt. Östran is tha shit.

Idag blir det fotboll på Kvarnis! :D

Men först.. ZzZzzZzz.

iHasta pronto!


Kommentarer
Postat av: Johannes

"Vilket jävla jobb du har" (A)

Datum: 2009-07-16 Kl: 11:03:56
Postat av: denke

"vilket jävla jobb DU har.." (A)

Datum: 2009-07-18 Kl: 23:06:24
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0