Lista i repris

Det där med listan var ganska roligt, och ganska populärt, så här kommer en ny lista. Håll till godo.

1. Kosovare Aslanis namn är kul att säga.
2. Jag har jobbat inatt.
3. Det är väldigt provocerande att det lyser i folks hus kl tre på natten. 'SOV NÄR NI KAN', är ett gott råd från mig.
4. En postlåda och en grind har försvunnit. Jag tänkte skicka in en insändare och fråga vart lådan och grinden har tagit vägen, men kom på att den som flyttat på sin grind och därmed också sin låda inte får någon tidning och min insändare blir meningslös.
5. Shno säger att hon menar allvar med facebook-bojkotten. Törs man för en gångs skull lita på vad hon säger?
6. Efter konstaterandet att tända lampor i folks hus är provocerande så grät jag en skvätt i bilen. Varför? Jo för att på radion spelade dom upp Sara Sjöströms lopp i VM, och radiosportens kommentatorer fick mig att gråta. Lyssna för Guds skull, eller ja, för min skull.
7. I höghusen luktade det vidbränd potatisgratäng och jag funderade hela vägen hem vad det är för människa som lagar potatisgratäng mitt i natten. Jag ska väl medge att om tanten, för jag antar att det var en tant, hade öppnat dörren och bjudit mig på en bit vidbränd gratäng så hade jag inte tackat nej. Arbetandet gör mig hungrig.
8. Ha en trevlig förmiddag, själv ska jag in i dimman.
9. Nane gott.

Kommentarer
Postat av: S,

Alltså saker och ting gör mej förvirrad, man ska alltid ta det jag säger på fullaste allvar för liksom piksom när har jag ngnsin LJUGIT? Jag småljuger i nödfall o de gångerna har varit för att skydda mej o din ass för alle andre i klassen:$:(

Bitch

Datum: 2009-07-28 Kl: 18:34:35
Postat av: denke

du har ljugit om att din mamme legat på sjukhuset... osv osv! men i like it. vi har överlevt mkt med hjälp av dina lögner <3

Datum: 2009-07-28 Kl: 19:23:57
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Johannes

Jag gillar dina listor. Dom är väldigt underhållande. Som du beordrade så ska jag sova nu. Och du, blir det regn imorgon så får du skylla på mig. Antagligen så kommer det ösregna hela dagen, för att spindlen jag dödade var jättestor...

Datum: 2009-07-29 Kl: 00:22:52
Postat av: denke

hur dödade du den? skrek du ihjäl den? (A)

Datum: 2009-07-29 Kl: 06:04:25
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: johannes

Datum: 2009-07-29 Kl: 14:41:11
Postat av: Johannes igen

nej, först sprutade jag radar på den så att den inte kunde röra sig. Sen slet jag av den benen och därefter mosade jag den med flugsmällan(A)

Datum: 2009-07-29 Kl: 14:43:08
Postat av: S

Whaat about your lies?!?!?!?!:(

Datum: 2009-07-29 Kl: 15:48:56
Postat av: denke

ja shno, vi har överlevt mycket med hjälp av mina lögner oxå! :)

du är en djurplågare johannes lille...

Datum: 2009-07-29 Kl: 16:33:49
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0