Mona är lite sen

Ganska så solig dag idag också.
klippte gräs, spelade fotbollsgolf och badade med familjen.

Tandläkaren ringde och avbokade min tid. Tur. Fast jag fick en ny tid. Kom ihåg det nu dennis!

På fredag blir det trevligt må jag säga. Jag ska in till Kalmar, på något sätt, och sedan hem till elin, för hon fyller 18. Efter myset hemma hos henne ska vi iaf gå ut, vilket gör att hälften av elins umgängeskrets icke kan följa med. Men vi får göra så gott vi kan, vi som kan.

Johannes lille, hur jobbar du på fredag?
Sugen på att hämta mig nånstans? Kanske i mörbylånga kl 08? :D Låter det icke kanon? Eller varför icke i skärlöv?
Bussar är överskattade. Och nu när dom drar in på hållplatserna och turtätheten så bojkottar jag KLT.

Imorgon ska jag lyssna på Mona Sahlins tal på PLAY. Det har icke kommit upp ännu, lite segt.



BISOU.

Kommentarer
Postat av: Johannes lille

På fredag jobbar jag 09.00-15.30

Vi kan säkert på något sätt ordna med skjuts!

Datum: 2009-07-02 Kl: 01:18:59
Postat av: Lilla Andreas

LÖRDAG! Det är då man ska gå ut, iaf jag och några från jobbet :D

Datum: 2009-07-02 Kl: 11:27:41
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: Födelsedagsbarnet (A)

Fredag ( imorgon ) Kommer bli super helt klart, blir det inte super så gör vi det super ! (A)

Men en sak har du rätt i, 90 procent av mina kompisar kan inte följa med ut men vi blir nog ett rätt bra gäng ändå tror jag. Eller nej det tror jag inte, Jag vet. Vi kommer vara snyggast i stan. Så det så ! Ses imorgon och glöm inte : Peppa Parteeey ;)

Datum: 2009-07-02 Kl: 12:58:16

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0