Sista helgen innan jobbskitet

Ja. På måndag börjar jobbandet igen, men det är bara två veckor, så det ska jag nog klara. Och efter de två veckorna så kanske jag och johannes ska till kroatien/grekland/nåt annat varmt, så då har man ju något att se framemot. Men det verkar vara lite för dyrt, men vi får kolla runt lite mer.

I onsdags var det utgång. Jag, Johannes och Elin drog in till bistro där vi mötte upp Hjalmar från Kalmar, Sofie och Sofie. Vi hängde där hela kvällen faktiskt, och jag träffade Annie!, Lina! och Heimark! Det var grymt kul! Saknar dom töserna.

Igår åkte jag, Stora Andreas, Lilla Andreas och Annica till Karlshamn för att se Ugglas revy, och hela resan blev lyckad. Speciellt bilturen dit och hem. Lilla Andreas är för rolig! :)

Idag har jag försökt komma igen lite med min träning, och imorgon blir det fotboll på tv, och på söndag Svensson Svensson. det är typ allt. Ganska skönt. Låt mig vila innan jobbskitet börjar.

Bilder kommer när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

- Men säg en vinjett så kan jag nynna den!

- PLUS!

- Duuuuuuuuduuduuduuuuduuuuuuuuööö Smash! Soptunnan slåt igen



;D;D

Datum: 2009-07-25 Kl: 23:23:52
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

precis så vare! <3 synes ikväll! :D

Datum: 2009-07-26 Kl: 11:21:36
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0