Tillbaka till östkusten

Nu är jag hemma igen. Och jag är ledig, vilket är underbart.
Västkusten var underbart. Är så skönt att komma bort med människor som man gillar. Och att bara sitta i solen och läsa eller lösa korsord är avkopplande. Men tiden går väldigt fort, och speciellt det som är roligt.

Jag är som sagt ledig den här veckan, så på imorgon bär det av till Kalmar en sväng. På onsdag blir det nog stan på dagen, var så längesen. Sen på kvällen ska jag nog gå ut med Johannes, Elin och kanske Hjalmar, om han kommer in. Hoppas det.
På torsdag blir det Karlshamn med trevligt folk. Ser framemot det. På söndag blir det dessutom Svensson Svensson i Kalmar, med samma folk som ska till Karlshamn. Trevligt trevligt.

Jag har börjat träna också. Har gått super hittills, men jag började iofs idag, så har inte hunnit misslyckas.

Senaste nytt; Min mamma kanske ska skaffa en blogg! WOHO!

Kommentarer
Postat av: JOhannes

Skönt att du är hemma. Vi syns väl på onsdag då. Och jag ska inte till karlshamn, inte vad jag vet om i alla fall:)

Datum: 2009-07-20 Kl: 23:47:44
Postat av: denke

äsch, småsaker (A)

Datum: 2009-07-21 Kl: 10:03:32
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Hjalmar

Klart jag kommer in :P

Datum: 2009-07-22 Kl: 14:11:50

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0