Gran Canaria

Jag är tillbaka. Dock inte för att stanna, utan bara för att inte tråka ut er totalt.

Jag har varit på Gran Canaria i två veckor, så nu är jag brunare än brunast. Även om vissa töntar (läs; Shno Bin Ladin, utomäktenskaplig dotter till Usama) envist säger att jag är röd. Icke då. Snarare fyra nyanser av brunt.

Har precis haft körlektion, och idag var temat "nostalgi". Vi körde stadskörning och allt såntdär som man gjorde i början. Det var faktiskt ganska roligt. Men som med allt annat så tröttnar man till slut.

Idag ska jag försöka skriva på PA-rapporten. Fast tror inte jag orkar. Satt till kl 02 med körproven, ni vet, det vankas väl prov snart kanske...
Mer säger jag inte.
Skolan får kanske lida lite, men jag lider faktiskt också. Ingen sömn och ingen ro. Stackars mig.

/ dennis.


Kommentarer
Postat av: S

Hahahah JAJA börja skriva mer häxa!

Datum: 2009-03-16 Kl: 20:25:21
Blogg: http://frokenkurd.bloggagratis.se
Postat av: S

Hahahah JAJA börja skriva mer häxa!

Datum: 2009-03-16 Kl: 20:25:35
Blogg: http://frokenkurd.bloggagratis.se

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0