Halka i solsken

Idag var det alltså dags för halkan. Jag infann mig vid trafikskolan kl 06.35, tröttare än tröttast. Det visade sig efter en stund att min körkompis var sjuk, så jag fick köra hela vägen till Emmaboda, och göra allting ensam. Det var skönt faktiskt. Själva halkan var ganska rolig, men det finns såklart roligare saker att sysselsätta sig med.

Pga av halkan så blev det ingen skola idag, vilket inte är något som jag gråter över. Efter halkan ringde Johannes, och efter lite snicksnack så begav jag mig till Jenny Nyström där Johannes, Josefine och Elin mötte upp. Trevligt minsann. Men folket hade lektion, så vi splittrades och nu sitter jag alltså här. Är strålande sol, så har balkongdörren öppen. Äntligen lite vår!

Ikväll ska jag nana tidigt, så stör mig inte!

OBS!
Projektarbetet ska in på måndag, glöm ej! Får ta helgen till det.


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0