Halva körkortet är fixat!

Jag klarade teoriprovet idag! Tanten som skrev ut pappret med "godkänd" på såg riktigt förvånad ut. Så nu undrar jag hur jag framställer mig själv? Verkar jag vara trögare än jag är? (Ankis får inte svara!)

Efter provet så gick jag till ishallen och kollade på när Johannes och hans klass åkte skridskor. Sen mötte vi upp Elin och några till, och åt våfflor på Jenny. Ganska goda faktiskt.

Har pluggat en massa också. Har fått massa saker färdiga, vilket är superskönt. Imorgon är det prov, och hur det kommer gå, det står skrivet i stjärnorna. Får jag G så är jag ohyggligt nöjd. Jag gillar inte tjocksmocken. Han gör konstiga prov, och hans lektioner är störda. Eller hur Shno? Håll med mig nu då!

Nu måste jag kila. Ska fixa våfflor med Andreas och Johannes! Det kommer bli en upplevelse, oh yes.

Kommentarer
Postat av: ankis

det e ju rätt självklart vad jag skulle svara så det behövs inte

Datum: 2009-03-25 Kl: 22:32:50
Blogg: http://knubboankis.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0