Läppfläsk

Idag har det varit en spännande dag.
Det började med att Anna-Karin hämtade upp mig, och vi begav oss till sjukhuset. Där försvann hon in, och jag stod kvar utanför med en barnvagn med en bebbo i. Jag gick runt lite på parkeringen, för att sedan stanna en stund och vila mig lite. Då plötsligt började bebbon titta lite. Jag började då gå igen, och då somnade han. Så efter det gick jag oavbrutet tills Anna-Karin var färdig. Puh. Jag hann precis tillbaka till skolan tills lektionerna började.

Vi hade religion. Så tråkigt. Vi jobbade med instuderingsfrågor, så jag och Shno gick och skrev ut vårat projektarbete. 33 sidor gånger tre exemplar är likamed 99 sidor. Stackars regnskogen.

Sen gick vi på stan en stund, och med vi menar jag mig själv, Shno, Shirin och Muamer. Jag kände mig ganska ensam bland.. personerna med utländsk bakgrund. Men det var trevligt. Lite efter klockan 13 gick vi till Kalmar teater för att se på teatern "Fyra månader". Dom snackade om den idag på Gomorron Sverige på SVT. Den var sådär, men värd att slippa lektion för.
Efter teatern skiljdes vi åt och jag mötte upp Johannes. Vi åkte hem till honom och åt mumsig spaghetti med köttfärssås. När tackat för maten så gick vi upp till Johannes rum, och då hände det. Jag snubblade och ramlade framstupa mot en vägg med två krokar. Jag fastnade med läppen och rev bort en bit läpp. En bit läpp! Fläskbiten hängde kvar när jag hade hunnit komma till en spegel. Jag fick dra bort den, gråtandes. Det blev ett stort hål, och man såg in i läppen. Nu, efter ett par timmar, så har det bubblat upp nåt, så nu är det inget hål längre. Tur det.

Nu ska jag sova, har körlektion imorgon på morgonen.
Shalom!

Kommentarer
Postat av: ankis

mohaha

Datum: 2009-03-24 Kl: 11:31:52
Blogg: http://knubboankis.blogg.se/
Postat av: Lilla Andreas

Jag protesterar! Mot att du ändrat din blogg :(

Datum: 2009-03-24 Kl: 17:55:32
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0