Off-book-a

Jag är så lycklig. Socialkunskapsprovet gick kanon! Eller det kanske är att ta i, men jag får antingen VG eller MVG. När jag fick provet tänkte jag bara göra G-frågorna. Sen när jag gjort dom så tänkte jag att jag lika gärna kunde göra VG-frågorna, och sen även MVG-frågorna. Jag är så duktig. Men det var faktiskt min svenskalärare Annas gamla mantra som dök upp i mitt huvud; "Svara alltid på alla nivåer, man kan aldrig få minuspoäng". Så; Tack Anna!

Har precis tagit emot två samtal. Först var det trafikskolan som ville avboka min lektion imorgon. Minuten efter det så ringer Anna-Karin och säger att hon inte kommer med Manne. Någon mer som vill avboka något?

Kommentarer
Postat av: S

Seriööst byyyyyyyyyyyt!!! FUL BLOGG:( DSLUUUUUTE

Datum: 2009-03-31 Kl: 18:33:47
Blogg: http://frokenkurd.bloggagratis.se
Postat av: denke

kussiallsindar... det var hårda ord..

Datum: 2009-04-01 Kl: 07:46:45
Blogg: http://deenkee.blogg

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0