Magiskt Michael

Hola.

Har varit på This is it nu i afton.
Magiskt var ordet som dök upp i mitt huvud när filmen visades. Tänk om MJ hade fått framföra allt det där magiska. Det hade varit för evigt. Så nedrans synd att han gick och dog då.
Fick rysningar under två låtar; Beat it, och den sista, Man in the mirror.

Imorgon står hemtentan på schemat. 6 frågor, med A-C, och varje fråga ska besvaras utförligt, med minst två A4-sidor.
Kill me!?
Okej, inte döda kanske.. Help me?



Min nya ringsignal så ringeliring ring ring ring mig!!



ps. Bilder och reflektioner om stockholmsresan är påväg. Efter att jag gjort det där hemska som jag skrev om däruppe.

ps 2. Förresten, vem var det som luskade ut att Erica kanske ska vara med i melodifestivalen?


Jomen det var ju jag! Alla andra töntar som skickade in frågor undrade om TRÅÅÅÅKIGA saker.
Sista frågan i chatten, alltså min, luskade alltså ut detta underbara. Stora journalistpriset nästa? Guldspaden? Järnmagistern? Baddaren? Hmm, kanske inte baddaren..

Min första förstasida på Aftonbladet!

Kommentarer
Postat av: johannes

vi sa samma låtar samtidigt(A) Den var ohygglit bra!

Datum: 2009-11-02 Kl: 22:25:01

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0