08.59

Klockan 08.59 plingade tydligen dörren, och utanför dörren stod Johannes. Som tur var så var stora Andreas hemma och öppnade för jag hade precis hamnat i psykossömnen, eller vad det nu kallas, och var oväckbar. Åtminstone av en dörrklocka.
Efter vad som kändes som en minut så var jag sedan uppe, påklädd och inne i stan. Jag sjönk ner i en av fåtöljerna hos optikern som Johannes var hos, och somnade nog nån minut.

Och nu har jag kommit hem från plugget där jag varit en snabbis och ögnat igenom boken. Man ska använda sig av boken som källa, och då måste jag ju veta vad som faktiskt står i boken, så det är vad jag har gjort tagit reda på nu.

Pingpong i Alby ikväll,
be there or do not be there.

Kommentarer
Postat av: joahnnes

en bättre väckning kan man väl inte få(A)?

Datum: 2009-10-21 Kl: 23:14:45

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0