Bubbelbubbel

Igår var jag i simhallen med Johannes, Elin och Sandra.
Vi bubblade och lekte i barnpoolen för småungarna har höstlov, så deras simskola har uppehåll, vilket gjorde att det fanns plats för fyra storungar.
Och antingen så har jag feber, eller så är jag bortskämd, för allt vatten som inte är i bubbelpoolen är iskallt. Bubbelpoolen är det enda stället man kan vara utan att huttra.
Det var himskans trevligt, men idag är min hud torr och fnasig och den ramlar av i stora bitar. Så akta er för att gå nära mig.



Nu ska vi strax åka hem till Öland och kolla på fotbollen. Det är näst sista matchen idag, vilket är hemskt tråkigt. Vad ska man nu göra på kvällarna? Och vad ska man nu prata om? Hockey, skulle icke tro det!

Vilket himskans meningslöst inlägg, men ett dåligt inlägg är bättre än inget inlägg alls.
Hm.

Kommentarer
Postat av: johannes

Bubbelpoolen svämmade över när vi satte oss:(

Datum: 2009-10-29 Kl: 20:10:23

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0