Julen är här!

Guuud vad jag längtar efter julen! Har idag pysslat med en julspellista på spotify, och sedan haft den på i bakgrunden hela dagen. Och nyss såg jag på Mona Sahlins tal, och rosorna och scenografin var väldigt julig, så längtar ännu mer nu. Tänk, snart är det advent, tjohoo!

Nu lite julnostalgi.


Nordstan förra julen!


Lisebergs julgrejs!


Annica fixade chokladgrejs!


Snö <3


Ankis som jobbar med något. Detta var runt jul i ettan, och det var svenska A med skånskkärringen karin. Jag minns det som om det vore igår. Minns ni?

 
Shno och Johannes hos stivve förra julen typ. (Ser ni shnos dator? Hon "pluggar", och är inne på vivakurdistan.se, tönt.)

Nu orkar jag inte mer. Ni får väl hitta egna bilder och titta på!

Kommentarer
Postat av: Anette

Så du ställer till det, nu längtar jag oxå till jul ju, men det går fort nu så vi behöver inte vänta så länge, kan undra om jag får den där laptopen då tro?

Datum: 2009-10-28 Kl: 23:50:57
Postat av: denke

man ska aldrig säga aldrig när det gäller tomten och hans presenter! ;) fick höra idag att mamma varit tomte för oss när vi var små. det hade jag ingen aning om!

Datum: 2009-10-29 Kl: 00:33:44
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: Anette

ojdå..där ser man, hon har dolda talanger min syster :) nej nu måste jag in på FarmVille och skörda och sen är det nog dags att sova, jag har vänt helt på dygnen nu tyvärr. Ha det gott!

Datum: 2009-10-29 Kl: 00:39:58
Postat av: denke

samma här. trots vintertiden så är jag uppe sent. måste fixa min dygnsrytm snart! vi hörs :)

Datum: 2009-10-29 Kl: 00:48:22
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: K A T Y M A L E K

Hellu.. allt bra?.. händer idag? :D

Datum: 2009-10-29 Kl: 00:49:57
Blogg: http://katiiie.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej hej, läget?:)

hoppas de bra med dig

kram!

Datum: 2009-10-29 Kl: 01:32:46
Blogg: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: johannes

bilderna får mig att sakne julen. Vad vill du ha i julklapp?

Datum: 2009-10-29 Kl: 20:12:43

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0