Höst i Kalmar

Igår var jag och Johannes ute på en liten promenad i stadsparken (det som finns kvar). Här är resultatet.






















Idag har jag suttit på högskolan hela dagen och skrivit och skrivit och skrivit, och ändå så är jag inte riktigt klar, så ska dit imorgon igen. Det är ganska stimulerande att sitta bland andra som pluggar, det ger mig motivation. Det är kanske inte riktigt så att jag längtar dit, men det är mysigt där. Man sätter sig vid ett litet bord uppe på bryggorna, kopplar in datorn och buffrar upp cola, frukt och annat smått och gott. Det blir lite mysigt.

Nu ska jag vila upp mig efter allt pluggande. Längtar till helgen, då det blir släktbesök och vm-kval!!
Au revouir!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag gillar bilderna:) Och du, glöm inte! Jag hjälpte dig att plugge:)

Datum: 2009-10-08 Kl: 22:37:46
Postat av: Josefine

Vad har du för inställning på din kamera för att få solljuset så fint difust?

Datum: 2009-10-09 Kl: 06:36:59
Postat av: Lilla Andreas

Damit! Så snygga bilder. Jag gillar speciellt den där Johannes sitter på vägen, inte den som är närbild, utan den andra. Har du tänkte på en sak förresten, det ser ut som Anna-Karin hänger ovanför Johannes där på bilderna från vägen? ;)

Datum: 2009-10-10 Kl: 10:44:39
Blogg: http://iseeu.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0