Lunch

Det är lunchpaus i kongressen, vilket gör att svt visar repris på Monas tal, och det har jag ju redan sett. Därför vilar jag mig lite, och laddar inför eftermiddagens a-kasse-debatt. 90 eller 80 % av lönen vid arbetslöshet. Partistyrelsen vill ha 80 %, räkna med att det blir debatt! Woho!

Reinfeldt säger; De rödgröna samarbetet känns riskabelt. Vänsterpartiet och miljöpartiet har ingen erfarenhet av att sitta i regering.
Sahlin säger; Som du innan förra valet menar du?


Sahlin säger; Jag känner att... ja, vad ska vi kalla dom? Nya moderater? Gamla moderater? Problemet är ju att dom är moderater! Det räcker väl att jag säger så, kanske.


Nehe, nu måste jag gå och äta lite, allt börjar vid 14.30 igen! Jalla!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0