Spisen del 1

Den nya spisen sitter inte som smort precis. Den är för stor. Eller så är mellanrummet förlitet. Men Johannes och Andreas har slagit sina kloka huvuden ihop, så det ska nog vara fixat innan kvällsmaten ska tillagas. Eller vid närmare eftertanke så tar jag tillbaka det. Det blir nog pizza ikväll...

Något positivt nu då. Jag har fått tillbaka tentan som jag gjorde på den första kursen, och mitt betyg blev B! Fattar ni? B! Det är nästan A! Det är inte C, D, eller E. Och det är definitivt inte F! Nu ska jag bara kämpa lika hårt med de tre återstående kurserna, så har jag ju iallafall ett ganska bra betyg. :)


Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag känner mig så dålig. Tänk att man kan bli arg på ett ting. EN SPIS(A)



Bra jobbat med plugget!

Datum: 2009-10-13 Kl: 22:01:44
Postat av: Johannes

Jag känner mig så dålig. Tänk att man kan bli arg på ett ting. EN SPIS(A)



Bra jobbat med plugget!

Datum: 2009-10-13 Kl: 22:02:01

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0