Spisen del 2

Efter lite sågande, svärande, dragande och slitande så står nu den nya spisen på sin plats. Den är så fin så fin, och för att fira den så åkte vi och köpte pizza. Vilken invigning va?

Och jag fick nyss ett mejl från min lärare. Han förtydligade att jag fick B på hemtentan, men att slutbetyget på första kursen blir A!!!!! Mina övriga inlämningar var grymma, hihi. Känn er usla. Det är jag som äger.

Imorgon blir det eksem-kurs, datorköpande, pluggfinslipning och sen zorbas. Spännande dag, ja.

Kommentarer
Postat av: johannes

Inte minst bankande... Det såg bra ut:)



AAAAAAAA!!!!!! :D

Datum: 2009-10-13 Kl: 22:03:11
Postat av: ankis

duktig pojke

Datum: 2009-10-14 Kl: 12:31:37
Blogg: http://knubboankis.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0