Spöknytt

Imorgon ska jag vara först i kön vid nya Modehuset för att få 200kr i rabatt när jag handlar för 500kr. Och om någon bitchar sig och tränger sig, puttar mig, eller tar sista rabattkupongen så kommer jag behöva använda min nyinköpta pepparspray. Eller så sticker jag upp en lök i ansiktet på dig och delar den lagom sakta. Hm, hoppas ni förstod min varning.

Idag har jag sett Scream 3 igen. Var längesen jag såg den, eller så har jag inte sett den, jag vet inte. Alla sånadär filmer är ju så lika, dom är stöpta i samma form liksom. Det enda roliga med filmen var Cortney Cox Arquette, eller ja, hennes rollfigur Gale. Och är det inte lite tragiskt att det som var bra var att filmen var rolig? Skräckfilm ska icke vara rolig, basta. Den får iallafall 3 spöken för den bitvis befintliga humorn och den... Nej jag kan inte. TVÅ spöken, inte en spöktå mer!

Imorgon blir det besök av Johannes, Modehuset, Plugg, sen Öland. Jag har stooora planer för den här helgen, hör ni det där ute? Ni bör vara rädda.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0