Vissa fattar långsamt, andra inte alls

Nämen så det kan gå. Det enda som inte stämde med föregående agenda var stavningen, tråkigt nog. Men jag orkar inte byta nu, och om jag mot förmodan får ork till att fixa det sen så måste jag ju ta bort detta. Felstavningen får vara kvar, punkt.

Loggade just in på mitt skolnätverk, och en vilsen stackars tjej som bara kan engelska hade skrivit i ett av forumen. Hon skrev att hon hade fattat fel, eller hade hon det, och hur skulle det vara om det skulle vara rätt? Förvirringen var stor. Någonstans inom mig blev jag iaf väldigt glad och stolt. Andras nederlag är väl kanske inte roligt i sig, men det gör att jag känner mig bättre. Och jag ÄR ju åtminstone bättre än den vilsna engelskan. Jag svarade inte på hennes frågor, för jag suger på engelska, så hon får fortsätta att vandra i ovisshet.

Tvätten tar tid på sig att torka, och plugget ligger fortfarande orört. Får väl ta tag i det imorgon. 1500 ord kan väl inte vara så himskans svårt att få ihop. Eller var det 1000 ord vi skulle ha?
Imorgon blir det även pingis med gänget, vilket jag har längtat efter. Ska utklassa allihopa, och återigen bli kungen av pingisbollarna. 

Nehe, nu ska jag mejla och fråga engelskan om det var 1000 eller 1500 ord vi skulle ha, hihi.


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0