Att jaga en elklass, eller att inte jaga en elklass, det är frågan.

Så. Precis hemkommen från staden. Tänkte vara lite rolig och leta upp Johannes, för han hade idrott på fredriksskans. Men icke. När jag hade gått runt hela arenan och letat efter en elklass (suck) så såg jag några småkillar ge sig av med kanoterna. Jag sprang bort till systraströmmen och hann precis dit till gänget kom. Johannes paddlade med Aljian? Ajdan? Sladjan? En sån som shno iallafall. Och Shno, han kunde bättre svenska än MIG! Varför kan inte du det? Va? Va? Jag tror det kallas lathet. Mer verbformer och mindre shopping så löser det sig.


Nu ska jag packa inför helgen. Imorgon är det fotboll och på söndag blir det kalas i hult. Och på tal om hult, jag såg Anna-Karins gamla bil vid fredriksskans idag. Hon sa att en ung kille från lindsdal köpte den. Johannes, om du har en lindsdalskille i din klass så är det ödet. Ödet att.. kalmar är pluttigt och alla känner alla. Suck.

Kommentarer
Postat av: S.

VA?! skojar du?

thats nördigt! No waay, vi är ju coole dennis=(

Datum: 2009-09-11 Kl: 15:04:29
Blogg: http://redtube.com
Postat av: johannes

Nu är ju frågan om det var du som hittade mig eller tvärt om... hmm. Han heter faktiskt Alija, och jag tror inte att någon kille i min klass har köpt hennes bil:)

Datum: 2009-09-11 Kl: 17:37:34

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0