Dennis är ganska grym

Ja det är jag faktiskt! Jag är precis nästan klar med veckans skoluppgifter. Fattade inte sista delen av sista frågan, så fick lov att mejla och fråga. Så när jag fått svar på det så kan jag skriva det sista. SVARA NU DÅ! Vill bli färdig, på riktigt.

Så nu ska jag bara se klart på Efter tio, och sen gå till gymmet och studsa lite på trampmaskinen, eller vad den nu heter.

Jag är på g, så att säga. Ikväll kanske det blir simhallen, får se om johannes är sugen på klätterväggen! :D


Kommentarer
Postat av: johannes

Jag kan ju inte ens ta första steget upp:(

Datum: 2009-09-14 Kl: 17:23:12
Postat av: denke

jag kommer upp! tävla ikväll? (A) pax för bubbelpoolen!

Datum: 2009-09-14 Kl: 18:34:23
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0