Dvd-boxar!

Vem behöver tv när det finns dvd-boxar? En liten, men ack så betydelsefull, fråga.


Ja, mitt hår ja. Jag antar att ni väntar på en reaktion, en bild liksom. Men nej. Jag är nu officiellt ett redhead, rödhuve för er som inte kan engelska. Men det är bara toning, så imorgon ska jag tvätta håret trettio gånger. Johannes sa att han tyckte det var fint, men vad skulle han säga? Att jag förvandlats till ett redhead? Nej sånt vågar han inte. Och hade han sagt det så hade han fått en propp.

Imorgon ska jag skriva om massturismens utveckling från Hitlers fall till... idag? Imorgon? Jag vet inte. År 2009 iallafall.
Tomorrow ska jag även försöka göra mig iordning och kanske äta på kagg. Och om iordninggörandet går som planerat så kanske jag kan be Johannes ta en bild. Blir det bra? Såklart det blir. Den som väntar på något gott! NU KOM JAG PÅ DET! MITT HÅR ÄR SAMMA FÄRG SOM EN SÅNDÄR APA! EN APAS PÄLS HAR JAG PÅ HUVET.
Oh, thats great.
Just great.

Kommentarer
Postat av: johannes

Jag ska aldig mera sägas avd jag tycker, du säger ju ändå bara emot... Muppo(A)

Datum: 2009-09-08 Kl: 00:17:05
Postat av: annie

HAHA :D monkey head. ;P ska du ut på onsdag??

Datum: 2009-09-08 Kl: 13:02:45
Postat av: JOhannes

Datum: 2009-09-08 Kl: 17:17:30
Postat av: Johannes

Annie, jag ska ut på onsdag och lovar att göra mitt bästa för att få med dennis:)

Datum: 2009-09-08 Kl: 17:18:28
Postat av: denke

nu på onsdag? HAHAHAHAHAHAHAHAA det är fotboll då, så det kan ni glömma :) men nån annan gång?

Datum: 2009-09-08 Kl: 20:29:12
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: ankis

har du en orangutang på huvudet?

Datum: 2009-09-08 Kl: 21:10:25
Blogg: http://knubboankis.blogg.se/
Postat av: Lilla Andreas

Jag ska ut imorgon :D Johannes ska vi ses?

Datum: 2009-09-08 Kl: 21:58:50
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

ja jag har en orangutang på huvudet. jag springer ut och in ur duschen för att tvätta bort skiten. :)

Datum: 2009-09-08 Kl: 23:15:57
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0