En massa dravlande

Idag har jag blivit färdig med alla frågorna till första avsnittet. Skönt tänkte jag och loggade in på vårt webforum. Och där hade en kvinna vid namn Heidi skrivit och frågat läraren om hur långt det skulle vara, och fått svaret "ung två a4-sidor". Bajs tänkte jag och fick panik. Så imorgon ska jag korta ner en massa sidor till endast två. Det är ju för sjutton svårare än att skriva ihop en massa dravel, som nu var fallet. Önska mig lycka till. ( Efter, eller kanske innan, jag är färdig med det imorgon så ska jag se på Karlsson på taket! VAD HETER DU MER ÄN AUGUST?! :D )


Johannes hade PA-dag så han kom till mig istället, och åkte vid fyra. Efter det har jag städat mitt rum, ätit, och varit på sightseeingtur i smedby, ljungbyholm och vassmolösa. Vi var även en sväng vid vita sand och kollade på den ovita sanden. Det lever icke upp till sitt namn. Plus att stranden var full med vass. VASSMOLÖSA! Ha, ibland får man en glödlampa över huvudet. Såsom nu. Det är så skönt när man fattar något, och man fattar att man fattar. Man blir medveten om sin smarthet, och det är grymt skönt. Att det finns vass i vassmolösa kanske inte är något att ropa hurra för, men ändå, det är dagens smartaste tanke av mig iallafall.

Fotboll imorgon kväll, sen kanske stan en runda, men inget allvarligt. Ska bara låta världen få se mitt redhead. Är sugen på corner. Salta pommes, mhmmhm. Och kanske lite roten-ur-räknande med elin? Tiden får utvisa.

Kommentarer
Postat av: j

Du har allt ett litet sinne för humor:)

Håret tänker jag inte ens kommentera(A)

Datum: 2009-09-08 Kl: 23:30:49
Postat av: denke

meeeeeeh, du var ju mitt enda stöd. andreas fick ett skrattanfall i bilen förut :(

Datum: 2009-09-08 Kl: 23:43:37
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: roten ur minus 2

Jag saknar roten ur, vi måste göra come back eller vad sägs?;)

Datum: 2009-09-10 Kl: 00:27:44
Postat av: denke

det tycker jag! men vi måste utöka oss lite. vad som om plus? eller kanske minus? :D

Datum: 2009-09-11 Kl: 13:36:15
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0