Förlorad attityd = förlorad match

Stoltheten över mig själv växer för varje dag. Har precis varit i gymmet och gått 1,3 mil på det där bandet. Läste Veckans Nu under tiden, och då glömmer man liksom bort att man går. Så det är ett tips. Ut och gå med en bok i handen, eller i öronen. Fast akta er för trafiken. Gå på alvaret på öland, där finns inga bilar.


Okej, det hände inget oväntat på stan igår, men det kan man ju inte räkna med. Ibland måste ju något väntat hända också.

På kvällen begav jag och stora andreas till södra utmarken för att kolla på "Känd från media" när dom mötte "Lokaldelen", och det skulle bli en enkel seger för KFM, men icke. Underskattning, dålig attityd och allt sånt, satte käppar i hjulen. KFM tog dock ledningen, men fick se sig besegrade med 1-2 när domaren blåste av matchen. Lilla andreas hade två lägen att göra mål, men hade svårt med den blöta plastgräsmattan. Två mål från honom och matchen hade varit vunnen. Allt är lilla andreas fel. Eller nä, jag skyller på Tommy som Lokaldelens målvakt hette. Han var grym!

Ikväll kommer johannes och då blir det Idol och bubbel. Ska försöka få honom att köpa lite smörpopcorn också. Är så sugen på det.

I väntan på skörden i Farmville så ska jag nu gå och rensa min väska.
Hasta pronto.

Kommentarer
Postat av: johannes

1,3 mil!? Herrejösses! Det var inte illa:) Och du, glöm inte bort att skörda min farm, mina gubbar ruttnade ju:(

Datum: 2009-09-17 Kl: 15:40:13

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0