Lite snicksnack med Mona.

Dennis Vill börja med att säga att jag är ett stort fan :) Min fråga är följande. Vad tror du kommer avgöra valet nästa höst? Lycka till!  

Mona Sahlin

Bra att du är ett fan! Hjälp till att få fler att vilja rösta på oss nästa år. Jag tror jobben avgör. Jobb eller ökade klyftor! Jag väljer jobben! :)



Chattade precis lite med Mona Sahlin. Jag tror hon tycker om mig :) Men hur skulle hon inte kunna det. Jag som har fyra sosse-knappar på min väska, fick flera att rösta på (S) i EU-parlamentsvalet och dessutom skriver att jag är ett fan. Mona for president, bokstavligt!

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Bra där. tror du någon, någonsin kommer fixa jobb åt alla? Varken de blå eller de röda lyckas. Allt är bara floskler som som häver ut sig. jag ska rösta blankt

Datum: 2009-09-16 Kl: 21:18:49
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

ingen kommer någonsin lyckas skapa jobb åt alla :) men det är det som görs för dom som INTE har jobb som jag bryr mig om. :)

Datum: 2009-09-16 Kl: 23:05:37
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: JOhannes

Jag röstade också:)

Datum: 2009-09-17 Kl: 15:41:24

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0