Lyckopiller

Jag älskar headset. Man slipper hålla i telefonen, och man får höra den andres röst i båda öronen. I like it!


Såg just reklamen under mitt förra inlägg. Man får ju reklam efter vad man skriver om, och jag hade typ en apreklam. När har jag skrivit om apor? JUSSDE! När jag färgade mitt hår i aprött! Haha, vilka smarta reklammakare. Jaja, en apreklam är iallafall bättre än reklam för lyckopiller som jag sett att en annan bloggare fått, nämner inga namn.
Jag är LYCKLIG, OCH GLAD, OCH TILLFREDS, hör ni det, alla reklammakare! Ingen lyckopillerreklam här inte. Fast nu har jag ju iofs skrivit ordet lyckopiller tre gånger, så det skulle inte förvåna mig om jag får reklam om lyckopiller (fyra).

Kommentarer
Postat av: Johannes

wooohioo, det snurrar!

Datum: 2009-09-23 Kl: 18:49:46
Postat av: Mikaela

Får man reklam efter vad det är man skriver om?

Datum: 2009-09-23 Kl: 21:00:39
Blogg: http://mickiee.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

I sånna fall så passar ju reklamen om mascaran in riktigt bra ;) Haha

Datum: 2009-09-23 Kl: 21:10:09

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0