Schemalagd ledighet?

Okej, såhär är det. Mitt egengjorda schema stämmer inte. På dagens schema stod; gå upp tidigt, luncha på kagg med johannes, pumpa cykeln och börja läsa i pluggboken. Okej, de flesta av dom där grejerna stämmer faktiskt. Men det är grejerna som inte görs som är det viktiga.

Eller hallå, vad är väl en opumpad cykel? Och boken hinner jag väl läsa? Stress löser ingenting.


Dagens bu I.
Den nya cykelvägen vid de nybyggda husen mellan skällby och maxi såg så fin ut på avstånd, men låt er icke luras! Det är inte vanlig asfalt. Det är något svart, med stora stenar i. Stora vassa stenar. Och mina halvtomma däck gjorde vad de kunde, men de dämpade inte så mycket som min rumpa ville.

Dagen bu II.
Fotboll. Södra utmarken. 20.30. Be not there, för då tvingas jag ta fram luftgeväret. Om publiksiffran är över 10, så vägrar jag spela. Förödmjukelsetiden lämnade jag när jag vinkade farväl till Shno.

Dagens bä.
Vädret, det enda jag kan komma på.

Kommentarer
Postat av: S

hhahahahahahhahha när du vinke av mej?=(

Datum: 2009-09-02 Kl: 22:55:46
Blogg: http://redtube
Postat av: Johannes

Du spelade en bra match:) det var riktigt kul att kolle. Förutom myggen och bajslukten då:)

Datum: 2009-09-02 Kl: 23:10:53

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0