Slemproppar

Idag mellan klockan 07.00 och 16.00 ska det komma slemgubbar och suga ut slemproppar ur vårt avlopp i köket. Jag tänkte att om jag har tur så kommer de runt middan, då jag skulle med Johannes till kagg, men icke. Dom har fortfarande inte varit här, så nu sitter jag skakandes i köket och tittar efter dom. När jag ser slembilen så ska jag springa in på mitt rum och låtsas sova.
Det roliga är att jag är vän med en som bor under oss, på facebook, och hon i sin tur är vän med en annan som bor under, så vi tre har skrivit massa på facebook idag. Riktigt trevlig faktiskt. En av dom hade låst in sig i sovrummet och haft musik i öronen, och frågade nyss om dom hade varit här, och om hon kunde komma ut nu. Det kunde hon inte!

NU LÅTER DET FRÅN AVLOPPET! DOM KANSKE ÄR UNDER OSS NU!
Hm. Måste gå.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lilla Andreas

Haha, jag är likadan. De var ju målare här häromdagen. Jag gick upp vid 07.00 för att vara vaken, ifall, ifall dom skulle komma. Likadant när dom skulle kolla luftflödet och ventilationen i lgh. Då var dom förvisso här redan 07.45. Puckon. Vanligt folk sover ju då.

Datum: 2009-09-24 Kl: 22:11:49
Blogg: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: denke

vanligt folk ligger i sängen och skakar och låtsas sova! (A)

Datum: 2009-09-24 Kl: 22:26:39
Blogg: http://deenkee.blogg.se/
Postat av: johannes

Folk med slangar är läskiga. Jag menar, tänk om dom suger upp er spis eller vad som helst:S Jag kom ju vid 10, så jag kunde ha schasat iväg dom(A)

Datum: 2009-09-27 Kl: 08:06:27

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0