Snubbelfunderingar

Det var ett tag sen nu. Men jag har inte haft ork, och inte haft internet. Men nu har jag iallafall internet, så får väl skriva lite då. För er skull.


Sen sist har det hänt lite.
Jag har varit på begravning. Jag har varit på fotboll, Kalmar vs Örebro. Jag har varit på bio, Flickan som lekte med elden (lilla andreas som lekte med en tändare?).

Igår kväll funderade jag lite. Jag funderade på vad som hade hänt om jag hade snubblat bland massa folk. Sen funderade jag på vad folk hade sagt direkt efteråt, och hur jag hade känt mig sen. Sen på hur vi hade pratat om allt annat men inte min snubbling för ni visste hur ledsen jag blev när ni mobbades, men hur alla ändå satt och tänkte på det. Och sen när jag vaknade till från min långa fundering så visste jag inte om min snubbling hade hänt eller inte. Jag hade gått in så mycket i min fundering så det verkade så verkligt. Så nu har jag en fråga; Har jag snubblat, eller behöver jag ta bussen till psykavdelningen?
Hmm. Om man tänker riktigt mycket på pengar, så kanske dom kommer?

Jaja, idag har jag fixat klart veckans plugg. Skulle bland annat beskriva hur en resa går till, från scratch. Att resebyrån typ förhandlar med olika bolag, gör utkast till katalogen, skriver kontrakt med hotell osv osv. Och nu jag är framme vid "första avgång". Jag vet inte om jag borde skriva om genomförandet av resan också. Men alla vet väl hur en resa går till? Och om jag faktiskt inte visste det, hur skulle jag då kunna veta? Det stod inte i boken om hur man flyger, går på transferbussen osv. JAG ÄR INTE SYNSK! Så jag struntar i att skriva det.

Undrar vad det blir för mat sen. Längtar iallafall till Idol. Kvalveckan är roligast.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0