Grekland §2


Jag hittade en tall (eller gran?) och tog mig en liten souvenir! Den där kotten ligger nu på en hylla över min säng. Minnen är bra att ha.


Europas vackraste strand 2007, men jag gillade den i år också. Pyttelite för varmt kanske, men man fick "svalka" sig i det 30-gradiga vattnet.


På kvällen när vi skulle sova så var det 29 grader inne, och ännu varmare ute, och vår AC funkade icke. Därför blev jag lite sur.


VOTSALAKIA! Vi åt där 6 kvällar i rad! Betjänterna eller vad det heter, lärde känna oss.


Jag fick lov att smaka en Cosmopolitan, och Johannes en Sex on the beah!


Jag fick bild före och efter att gubben hoppade. Typiskt. Men dom hoppade iaf.

Fortsättning följer när jag orkar.

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0