UTMÄRKT Dennis!

Fick precis tillbaka förra veckans inlämning, och min kursgubbe brukar bara skriva GODKÄND, eller nåt sånt tråkigt, men den här gången stod det; "En UTMÄRKT inlämning, Dennis." Han nämnde mitt namn, och han skrev utmärkt! Nu ska jag satsa på att få A (det nya MVG:t). Men det är ju ganska mycket kvar på skiten, jag menar kursen.

Ikväll ska hela gänget besöka Hult, och det ska bli himskans trevligt! Pizza och manne, kan det blir bättre? Nix.

Idag har jag ätit på Thaisilk med Johannes. Vi var där när dom öppnade, så Johannes fick vänta på de efterlängtade vårrullarna. EFter det gick vi till Kagg, men innan det Jenny, och där satt hela tjejligan; Elin och Jonna, och sen kom Olivia (?) och nån annan som vi träffade på Hjalmars kalas.

Jag ska klippa mig i helgen, kort, får se hur kort dock. Minns ni i vintras, när det var pyttepyttekort? Det var skönt att slippa bry sig om håret. Och som jag har det nu håller inte. Det ser ut som en mössa, och så är det nåt fel på luftfuktigheten. Det böjer sig, och blir platt OCH fluffigt samtidigt. Nej, jag ska raka av det. Eller Annica blir det väl som gör det.

Nu ska jag se på dokumentär om Estonia och sen läsa kursgubbens mejl några gånger till.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Du är så duktig! Och Hult blev det, em mycket trevlig tillställning:)

Datum: 2009-10-03 Kl: 09:50:56

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0