Längesen sist

Glömde jag säga att jag tar en liten bloggpaus på ungefär två månader? Ooops, isåfall. Men det har hänt ungefär samma saker varje dag under sommaren, så det hade ändå inte varit så kul för er att läsa.

Har startat upp en twitter istället, häng med där istället. Att blogga känns som ett tungt moln, för man förväntas vara rolig och charmig och allt sånt, och det orkar jag inte med. Max 140 tecken, som nu twitter tillåter, gör att man inte behöver skriva en hel novell. Jag gillar det, hittills iallafall. Ni kan väl checka in där om ni vill hänga med i mitt livs svängar. Är ju mycket som händer nu med jobb/plugg/flytt/köksrenovering.


http://twitter.com/Dennis_Jonsson

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0