Hung up!

Idag har vi varit och tagit farväl av hult-borna. Denna middag föranleddes av en massa samtal hit och dit, och under ett av alla dessa samtal så skulle jag få prata med Manne. Han fick luren, och jag hörde hur han andades på andra sidan luren. Jag sa "Hej lilla gubbeplutten!", varpå gubbeplutten lägger på luren. Han är typ 1 år gammal, men vet ändå hur man lägger på i morbrors öra. Bortskämda unge. Släkten är viktigast, och kommer alltid först! Kommer du inte ihåg att det var mig du fick den spelande båten av? Lika rolig som båten är, lika kort är hans minne. Otacksamma gubbeplutt!

Imorgon ska vi hem till Öland och fixa det sista innan resan. Det blir pizza och fredagsmys, för nu skiter jag i beach winter '10. Det känns ju helt fel att träna inför vintern, så satsar på beach summer '10 istället. De andra på stranden på gran canaria får vara beredda på mitt fredagsmyshull!

Hoppas på nya avsnitt av "En plats i solen" imorgon. Kära Gud, gör vad du kan!
Om inte, så ska jag rensa bland besticken.

Nu blir det ett avsnitt av outsiders!
Bisouuu!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0