Klippeliklipp

Jag vill klippa mig kort igen. Vill dock inte göra det innan Gran Canaria, för där lär det tas tonvis med bilder. Jag vill dock inte göra det efter Gran Canaria heller, för då får jag ju en vit rand där håret var förut. Får nog bli innan ändå. Om jag ser ut som en tönt så blir det ju ett roligt minne för er alla. 

I övrigt så känner jag mig ganska färdig när det gäller, typ.. allting. Har packat klart och pluggat klart allting som ska göras innan och under resan. Allt detta avklarande har gjort att jag har haft massa tid till Youtube. Åh, detta Youtube. Så härligt underhållande, men så farligt beroendeframkallande! Har under de senaste timmarna ägnat mig åt att titta på diverse vloggar. Kanske skulle kunna vara nåt. Måste bara bli lite snygg först, men det ska nog inte behöva ta så lång tid.

Imorgon ska vi till Hult och säga adjö till A-K och Manne. Gud vad de kommer sakna oss när vi åker bort. Ja förresten, säg de som inte kommer sakna oss. Men vi kommer ju snart hem igen, så lugna puckar.

Påminn mig om att jag måste börja ta fler bilder. Mitt liv rinner iväg och inget blir förevigat. Vem minns hur allt såg ut 3 februari 2010 om typ 50 år? Ja inte jag iallafall.
Ciao bellas och bellos!

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0