Varning, läs ej.

OS är över, och Sverige lyckades ta färre medaljer än i Turin, vilket väl kanske inte är så konstigt. Men det blev ändå 11 finfina medaljer. Räkna då in de uteblivna medaljerna från Tre Kronor, Damkronorna, Helena Jonsson, ACO, Anja Pärson osv, så ser det ju ändå ganska bra ut. 11 medaljer är jättebra det också, men lite mer kan man väl räkna med från de rutinerade rävarna. Jonsson gjorde ju dock sitt första OS, och Anja började ju med backhoppning mitt i störtloppet, men de andra.

Gjorde en calzone förut, och den blev KANON! Massa ost som bubblade upp ur den! Mumsigt vill jag lova. Bilder på detta kommer om 3 år, eller när sladdar börjar dyka upp från sina gömställen. Mer om detta längre ner.

Såg på filmen 'Under ytan' nyss också. Hyffsad film, men bra insatser av Johanna sällström och Persbrandt. Såg en liknande film igår, och den var faktiskt pyttelite bättre. Lite stört att huvudpersonen i gårdagens film var ASLIK Sällström.

Min kamera lever sitt egna lilla liv. Eller den lever inte alls. Jag har ingen sladd, och minneskortet kan inte läsas av min andra kamera till vilken jag har en sladd. Så alla mina bilder är fast i kameran. Kom och plinga på så kan ni få se på bilderna. Annars får ni stå ut med att vänta, det är upp till er.

Jag måste ta tag i detta, eller sluta helt. Det här håller ju inte. Men jag har ingen inspiration, och nu börjar ju vädret sura till sig också. Sol? Plusgrader? Jag hade ju precis vant mig vid den andra skiten. Nu ska man behöva anpassa sig åt andra hållet. Jisses vilka problem jag har.

Som avslutning kan vi väl allesammans vinka till Manne som befinner sig låååångt borta. Nu kan du inte lägga på luren i örat, för i Malaga/Madrid)Marbeilla/Madeira har dom inga telefoner! Eller det kanske dom har, men där fattar du inte hur dom fungerar. Läskigt förresten att jag inte ens kan komma ihåg vart dom skulle. MA började det på iallafall, och det var inte Malmö.
Nä nu får jag sluta. Jag har tappat min förmåga, och den lär aldrig återvända. Min blogg är dödsdömd och gladast för det är inte räven, utan det är Dennis. För bloggen är ju SÅÅÅ jobbig. Nej. Ironi, people. Fast när man inte har något att skriva om och bara skriver massa dravel så är den ganska jobbig. Något som också är jobbigt är att det är svårt att sluta när man väl har börjat.

Ja jag varnade er. Mitt liv som bloggare är över, people.
ELLER
så kan jag ju starta en ny blogg, så kanske det blir roligare. Nya grejer är ju alltid fantastiskt roligt! 
Hm.

Kul att nåt är roligt åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Anette

Manne är i Malaga (förhoppningsvis) :)bara han inte börjar prata ordentligt där för då blir han ju spansk-talande. :(

Datum: 2010-03-01 Kl: 16:56:29
Postat av: deenkee

om han börjar prata spanska så kanske han kan lära mig det sen! :D

Datum: 2010-03-02 Kl: 00:26:55
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0