31 dagar kvar till GC

Back home!

Kollade på 'Livet är en schlager' igår, och Johannes den lille stackaren skrattade så att han kiknade. Efter det blev det godnatt pga hockeyn natten innan (vilket fortfarande sitter i! Igår somnade jag under skidorna, men vaknade dock turligt nog till herrarnas final, och idag somnade jag i bilen påväg hem..)

Idag har Johannes och jag varit på sjukhuset med Anna-Karin och Emanuel. Efter några timmar där så åt vi gott på stan, för att sedan avsluta dagen på h&m, apoteket, systembolaget, konsum och tokige ture. Jisses sicken rolig dag!

Ikväll ska jag försöka börja läsa i boken som jag lånade på bibblan igår. Hittade den inte till en början, men frågade sedan tanten i receptionen om var magasinet låg, varpå hon pekade med hela handen. Väl nere i katakomberna så såg vi till vår förskräckelse att det var sånadär hyllor som man flyttar på för att komma in i nästa hylla (ja ni fattar.) Efter en stunds skruvande och flyttande så råkade jag nästan bli ihjälklämd mellan två hyllor, då Johannes tyckte det var roligt att snurra på spakarna som flyttade hyllorna. Det är min absoluta mardröm att klämmas ihjäl bland ruttna böcker. Sa jag att det luktade 1800-tal där? Jaja, jag lyckades hitta boken från stenåldern (fick dock fråga en kvinna som gick omkring planlöst nere i katakomberna), och ställde sedan iordning efter oss. Sen blev det handling och mellandagsreashopping, fast lite sent. Hittade en alfapet-tröja, ett par jeans och två linnen till GC, bilder kommer inte.

Vi råkas!


Kommentarer
Postat av: Johannes

sikken bra film:D Vill bare säga att din syster är underbar. Har nog aldrig skrattat så mycket. Snart åker vi och jag har panik över vilken solkräm jag ska köpa! MÅSTE HANDLA DET! Och förlåt för att jag är så usel på att kommentera, men jag läser ju i alla fall:) Me like your new design!

Datum: 2010-01-06 Kl: 01:01:09
Postat av: Johannes tvilling

Hur vore det att klämme in en bild på mig?

Datum: 2010-01-06 Kl: 01:02:13
Postat av: Johannes tvillings tvilling

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, du har också ett arkiv på din blogg :D

Datum: 2010-01-06 Kl: 01:03:14
Postat av: denke

1. ingen är underbarare än mig.

2. solkräm är fixet.

3. att läsa utan att kommentera är som att inte läsa alls.

4. en bild på dig kanske kommer.

5. ett arkiv är inte samma sak som magasin.



hihihii (A)

Datum: 2010-01-06 Kl: 17:41:37
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0