Allt ska bli iordning

Tack för den oerhörda responsen på min bloggdesignuppdatering.. Lite uppskattning kan ni väl för jössenamn visa? Eller ni kanske inte gillar det? Fy på er isåfall. Jaha, nehe, då får ni lära er att gilla det.

Nu blir det räkningsbetalning, beställningar, registreringar och pappersinsättning. Allt ska bli tipptopp iordning. Imorgon ska jag träffa Johannes, och fixa massa då också. Kommer ha så mycket klart efter de här dagarna.

Nu ska jag vila en stund, för inatt kl 02.30 så är det hockey. Mysigt att sitta uppe med te mitt i natten och heja fram de svenska ungtupparna. Visa ert stöd ni också, ställ klockan på 02.30, så ses vi!


Kommentarer
Postat av: Anette

jodå din nya design är jättefin!!!! Jag behöver inte sätta väckarklockan för jag befarar att jag inte har hunnit gå och lägga mig innan hockeyn börjar suck

Datum: 2010-01-03 Kl: 20:21:15

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0