En olycka händer så lätt

Mina hotmejl gav resultat. En kvinna från turistbyrån svarade och skrev att dom skulle ha möte imorgon och besvara mina frågor. Jag skulle därför antagligen få svaren senare under dagen. Suck. Sega turistmöten som drar ut på tiden. Hon skrev att mina frågor var svåra. Hm. Det tycker jag då rakt inte. Det kan väl kanske snarare handla om intelligensnivå, men vad vet jag..

Sedan har jag även fått kontakt med Johannes julklapp! Den är lite, lite, lite sen, men nu har jag lyckats lokalisera den, och gör nu större framsteg än någonsin. Julen 2019 kommer det ligga ett litet paket under granen till dig Johannes! Spännande va?

Trots alla dessa positiva roligheter så kommer vi för alltid att minnas den här dagen som dagen då saaben dog. Stackars Johannes. Hade jag haft pengar så hade jag hjälpt dig med återupplivandet av bilskrället, men nu lever jag ju på ruinens brant, jag är faktiskt halvvägs nere för branten om jag ska vara ärlig, så du får försöka klara dig själv. Om riktiga SAAB kan överleva, så ska baskemig din saab också överleva. Ganska komiskt egentligen att dagen efter saabs återuppståndelse så beslutar sig Johannes saab för att begå självmord. Han tog dock med sig en annan bil också. Själviskt tycker jag allt. Poängteras bör dock att det inte alls var komiskt.

Förresten så drömmer jag konstigare än någonsin. Vågar dock inte berätta om vad. De slutna psykiatriska anstalterna har väl trådlöst internet, eller kostar det extra?


Kommentarer
Postat av: Johannes

Julen 2019 is tha shit!

Saaben är död, men räddningsförsök HLR (Huv, lyckta, ratt) pågår fortfarande. Bilen ska vara på julen inom kort! (A)

Datum: 2010-01-29 Kl: 17:30:36
Postat av: deenkee

hjulen heter det ju (A) saknar din bil :(

Datum: 2010-01-31 Kl: 17:18:23
Blogg: http://deenkee.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar:

Vad heter du?
Vill du spara dina uppgifter?

E-postadress: [publiceras ej]

Blogg:

Din kommentar:

Trackback

RSS 2.0